fredag 4 april 2014

Conti test team




Det börjar hända lite grejer nu och man märker att våren är i luften. Har varit två gemensamma träningar sofar som jag tyvärr missat pga Norgeresan och att jag var rejält bakis ena gången. Men till helgen blir det premiär för min del vilket passar bra. Förra helgen hämtade jag de kläder och däck vi fått från Duells/Continental. Byxorna satt perfekt, storlek medium, medan både väst och tröja nog kunde ha varit small. Så liten tycker jag ju inte att jag är men nu verkar det alltså inte bättre. Men jag får se det positivt, inga cyklister blir snabbare av stora överkroppar. Men ett extra simpass i veckan kanske inte skadar. Armvärmarna satt dock som de skulle J

Däcken är Continental Sprinter 22mm tub. Fick två uppsättningar så ett par spars väl till rundan och ett par kanske åker på till Siljan och gemensamma träningar när det vankas finhjul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar