fredag 1 november 2013

Dålig dag för cykling

Planen var att cykla ut till Bålsta efter jobbet då det var halvdag. Skulle äta med Susis föräldrar och ville passa på att få lite sträcka då jag inte ska cykla lördag.

Började med att det regnade på vägen hem från jobbet. Bestämde då att skita i det. Men sen klarnade det upp och jag ändrade mig. Ut och navigera eftersom jag aldrig cyklat dit ut. Hade ett hum dock. Upptäckte att baklampan var paj så jag flyttade en diodlampa som jag har i nöd från styret till sadeln.

Efter 2 mil fick jag min första punka ute på fältet. På tre år har jag bara fått punka under transport. Hade med mig slang så det var bara byta.




Satte i en turkos slang som jag inte alls vet var den kommer ifrån.

1.1 mil senare. Punka 2





Ger upp och inväntar pickup av susi. Så kan det gå...

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar