söndag 10 november 2013

Veckan som gått

Har blivit en bra träningsvecka som egentligen skulle avslutats med rullskidor idag. Det fick dock ställas in pga en lördagskväll som inte varit med i beräkningen.

Måndag - 15km med Ösen och Oskar i ett tempo strax över 4.30. På lunchen spinning 3x7min på 300watt. Vet inte hur säkra watten är men ändå kul att kunna mäta lite. Tyvärr får jag ont i knät av den cykel som helt saknar inställningar så jag får nog byta till den utan effektmätare.

Tisdag - Lunchjogg i 4,07tempo och simning kväll

Onsdag - Löpning med SPIF/RS. "kenyaner" med 2min intervaller 10s stegrande/km. Började på 4,20 och avsltuade på 3.30. Sedan jogg hem - totalt 19,4km.

Torsdag - Morgoncykling runt FRA 2x2 varv på mellantröskel.

Fredag - jogg till jobbet. Gym lunch eftersom jag inte hann det på torsdag och simning kväll. Efter det fyllde jag på depåerna med 3 pints på Stringfellow.

Lördag - 6 mil CX med snittpuls på 77,5%. Medelastighet på 30.9km vilket kändes jäkligt bra med tanke på att ett dubbdäck redan sitter på.

Ösen persade på vintermaran med 2.57.55 - 30s snabbare än Amsterdam vilket vi firade med burgare på Oljebaren och alldeles för mycket öl och sprit. Det känns idag...

Totalt 727 minuter och 18 förflyttade mil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar