tisdag 19 november 2013

Trainerpremiären





Lite kluven till trainer. Gillar varken löpband eller motionscykel men det finns några fördelar med trainer trots allt. Tex skulle jag inte kunna köra tempo denna årstid annars. Men kanske mest det konstanta motståndet eller perfekta intervallerna man kan köra. Blev ca 1h på låg tröskel. Är man ute är det alltid nått rödljus, backe eller annat som gör att man kan vila. På trainern är det mer som löpning. Det går inte att fuska.

Trots att jag körde på balkongen med något öppna fönster blir det ändå väldigt varmt. Och det hatar jag. Får öppna ännu mer nästa gång. Under passet hann jag se ett avsnitt Californication och småkolla lite på fotbollen. Alltid nått när man inte kan vara ute.

I söndags hade jag skrivit ett hyfsat långt inlägg om helgen i fagersts men det fuckades till när jag skulle lägga till en bild. Så nu orkar jag inte skriva om det men i kort så var det väldigt lyckat och väldigt mycket simning. Förhoppningsvis fick jag med mig lite nya grejer att fokusera på. Pratade lite med Björn Andersson om hans upplägg, vad ett bra program kan tillföra osv. Han verkar väldigt bra så nu är frågan om jag ska göra en all-in Kalmar och isåf köra med honom vilket inte är gratis eller försöka lägga upp ett program själv. Återstår att se.




(Spinning med Björn lördag, Fotot taget från Beatrice Amundsson)


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar