söndag 6 oktober 2013

Stressfria helgmornar





Jag älskar att vakna i hyfsad tid en helgmorgon och veta att närmaste 2h kan jag helt tillägna tidningen, många kopppar kaffe och en god frukost. Samtidigt hade samlingarna 07.00 med sub7+ sin charm. Och nu med conti lär de väl återkomma så ja får passa på nu.

Vardagar blir det en liteversion av helgen. Klockan ringer 06.15 och jag cyklar till jobbet 07.45. Sussi tycker det är onödigt mycket tid och att man istället skulle kunna träna den tiden. Och så är det väl. Ska man få ihop sina pass och timmar utan att sno för mycket av den "vanliga" tiden behöver jag nog strukturera mig lite bättre.

Nedan är från torsdagens mogoncykling. Härligt uppfriskande när man väl kommit ut. Synd att tröskeln för att ta morgonpassen är ganska hög.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar