tisdag 22 oktober 2013

Coachning

Tillbaka på ruta ett. Hade lite mailkonversation med Johan Hellström på lactat men sen fick jag inget svar på sista mailet. Jag vill inte jaga honom för då känns det som att det jan bli så även i framtiden. Att man måste vara på hela tiden för att få synpunkter på ens träning, och då faller ju konceptet med personlig coach lite.

Så nu funderar jag återigen hur jag ska göra. Jag tror ju verkligen att jag skulle utvecklas mer om jag hade ett program att följa. Nu blir det lätt att jag trillar in i invanda möster och kör de skönaste passen.

I mitten av november ska jag och sus på simläger i Fagersta där bla. Björn Andersson kommer vara med. En kollega kör med honom och är väldigt nöjd men det kostar ju en hel del. Kan jag få in det under läxhjälp tro och få göra avdrag? Det är ju i utbildande syfte.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar