onsdag 14 augusti 2013

Tre dagar kvar! Cykeln servad och så även jag

Först idag som jag känt mig riktigt laddad. Vet inte vad det beror på, kanske tänkt på jobbet innan. Blev kvar på jobbet till 23.30 igår men sen har allt släppt. Idag hämtade jag cykeln på Norvelo. Tyvärr hade inte lagrena kommit till mina (våra, Susis också :) ) Zipp så istället fick jag låna Jans egna. På min todolist stod att byta däck på mina hjul men de jag lånade har endast rullar 2,8 mil på SM så det slapp jag. Passade på att lämna in crossen som ska få en välbehövlig service, tvätt och lagad eker.

Innan det åkte jag förbi Khalid på västerleds naprapat och idrottsklinik för att justera lite besvär i ryggen. Troligt något jag drog på mig på surfen i frankrike. Dessvärre har jag fortfarande ont i ett revben sedan jag landade på brädan lite oturligt i en våg men som tur är känns det inte så mycket vid löpning/cykling.

Igår var jag på Access rehab för lite vad och lårmassage. Mia har semester så istället blev det Sara. Sara var betydligt försiktigare, skrek inte en enda gång. Men hon sa att hon tog det lite lungt pga kalmar så nära inpå. Sara cyklade för övrigt med subxx snabbgrupp och bjöd in till onsdagsträning kl06 i hammarby sjöstad med bla Lisa Norden. 1h i tävlingstempo som avslutas med frukost. Synd att det är fel sida stan.




Har även packat. Tror jag fått med mig allt som ska med, ganska mycket kläder beroende på väder. Lutar mot molnigt med risk för regn men solskyddskräm är med. Likaså skavsårsplåster och alvedon.

Prerace möte imorgon. Då kommer det nog börja kännas på allvar!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar