fredag 16 augusti 2013

1 dag kvar! Håll utkik efter nr 670




Fyfan. Jag börjar vara riktigt nervös. Har aldrig varit närheten av denna känsla, mest för att jag aldrig hållit på så länge som detta kommer bli nån gång tidigare. Konstant röra sig i 1,5 gånger mer än en vanlig arbetsdag. Kommer energin räcka? Kommer monstret titta fram? Isåf när?

Imorse gick vi upp 06.30 för att förhoppningsvis kunna gå i säng tidigt. Uppstigning 04.45 imorgon. Efter frukost rullade vi en liten slinga på ca 20 min för att hålla igång kroppen lite innan det var dags att checka in cykeln, cykelgrejer och löpgrejer. Red bag for run, blue as in bike. Där ligger nu allt jag ska ha under morgondagen. Rekade lite in och utgångar för växlingarna så det känns ok nu. Nedan är tältet för ombytet.



Åkte ut till Kosta för att äta lunch på Kosta art hotel, kollade på lite glasprydnader som är dyrare än mina cyklar. Hittade också en outlet där man kunde spendera lite tid utan att tänka alls på morgondagen. Sedan åkte vi över ölandsbron för att reka lite på banan. Konstaterade att bron är lååång och blåsig.




Blåsigt var det även idag. Väderleksrapporten säger nu 7-8 m/s med byar upp till 15 m/s för morgondagen. Däremot inget regn enligt yr! Hoppas det håller i sig.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar