torsdag 5 juni 2014

7e plats i Parloppet - Firar med en utskjutning

Team "Spring med ett leende" - (trademark Galal) knep en sjundeplats i Parloppet igår. Inte helt pjåkigt ändå. Kan även glädja mig åt att jag hade snabbaste tiden av alla på mina 5km. 16.56 tog det på en runda som i varje fall jag tyckte var ganska jobbig. Lite gräs, grus och backar. Men jag gillade att endast ha ledarcykeln framför mig. Det skulle jag kunna vänja mig vid.

Firade resultatet med en ordentlig utskjutning på Swedbanks nya kontor i Sumpan. Riktigt påkostat måste jag säga och bland artisterna var Oskar Linnros, Timbuktu, September och Ace Wilder. Inga gycklare och dvärgar dock även om de här balonghuvena var åt gycklarhållet.



I fyra dagar har jag gått dom knappa 5 min till kontoret. Inte helt dumt att ha så ruskigt nära till jobbet då man får en hel del tid över. Tog lite sovmorgon imorse och gick vid fem i nio. Efter Vättern, när fokus flyttas till Kalmar, kommer jag förhoppningsvis kunna ha helt grymma träningsupplägg med huvudstabadet så nära och så mycket tid. Kanske kommer ha mina bästa förutsättningar någonsin inför Kalmar i år?


Jason med masken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar