onsdag 9 maj 2012

Wiggle.Co.Uk - din träningsaffär i nätetern

Yeay!
Idag kom första leveransen. Väntar även på en kortare styrstam som skickades lite senare samt ett tubdäck, lite klister och en del grejer till min polare som också skickades separat. Det senare har dock fastnat i Västberga och de vill inte leverera till min DHL-servicepoint på norrbackagatan. Får se när jag har tid att hämta det.

Men i alla fall, det som nu har kommit är ett par Mizuno Wave rider 14. Har tidigare haft ett par creation (tror jag de hette) samt wave rider 14, båda har jag varit mycket nöjda med. Nu vill jag slå ett slag för Wiggle.co.uk. Har handlat större delen av mina träningskläder där det senaste året och handlar man där blir det troligtvis lite pengar över till mer kläder, anmälningsavgifter eller varför inte Gainomax. Som ett exempel kan vi ta dessa wave riders, med frakt till sverige landade det på 70.31£ eller ca 770 SEK.

De går även att köpa här:
http://www.loplabbet.se/store/skor/mizuno-wave-rider-15-herr.html
Då till ett lite annat pris. När man en gång hittat en sko man trivs med och rätt storlek är Wiggle alltså ett ypperligt alternativ.

MEN...nu hoppas jag att folk inte tänker "sweet, nu provar jag dem på löplabbet, runnersstore eller liknande och köper på nätet sen". Går man och får hjälp med att testa löpband, prova ut ett gäng skor etc för att sedan hitta ett par som är bra tycker jag man ska köpa dem i den affären! Köper ingen försvinner affären och ni som inte vet vad ni ska ha för sko kan inte få någon hjälp. Så ta en titt på Wiggle men glöm inte den lokala affären som även den kan behöva ditt stöd ibland:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar