lördag 26 maj 2012

Tänk vad lite sol kan göra

En tidig aw igår som slutade ganska sent brukar kunna leda till vis trötthet. Det var perfekt väder, fredag och lön så vi var inte ensamma om att avnjuta för mycket vin i solen. Hade sedan tidigare bokat in tennis på Ekerö och efter 6-7 timmar sömn var jag väl inte superladdad ska erkännas. Cyklade de knappa två milen till Ekerö men redan nu kände jag att solen gav mig energi. Det var gruspremiär och med tanke på vädret var det riktigt härligt! Efter tennisen kände jag mig på G så det var bara fortsätta ut mot Färingsö. Blev totalt 8,2 i hyfsat tempo, körde tempobågarna större delen och börjar vänja mig mer och mer vid dem! Nu är jag trött, mätt och nöjd samt har en begynnande cykelbränna. Keep it razorsharp var det visst nån som sa?

Blir inte så mycket finare än såhär?

Gainomaxpaus. En energybar gav lite ny energi till benen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar