torsdag 3 maj 2012

Känner mig som ett barn när det kommer paket

Jag tycker om när man har en avi från posten hemma i brevinkastet. Det är lite som julafton, fast en present till mig själv och, oftast, från mig själv. Nu var det gainomaxlådan som hade kommit. 19,4kg vägde den vilket kanske inte låter så mycket. Fram för allt inte om man ska bära det från Ica Dalagatan till Rörstrandsgatan. Men det blir tungt, jag lovar.

Plockade upp alla grejer nu när jag kom hem. Det var energybars, proteinbars, gainomax recovery och long distance recovery. Ska bli intressant att testa allt, long distance  lite extra efter cykelpassen. Vanliga recoveryn har jag använt en hel del när jag gymmat då de är smidiga att ta med, goda och ger 20g protein och 40g kolhydrater.

Kunde inte hålla mig och provade en energy vaniljbar nu då jag ska iväg på ett simpass om en halvtimme. Kanske ger lite extra energi, god var den i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag tänkte att det kunde vara trevligt om vi som är med i Gainomax sports team kunde ha ett forum där vi kan "träffas" och snacka uppladdning, starttider, mekartips, träningstips och upplägg mm. mm.
    Så jag tog mig friheten att göra en grupp på Facebook.
    Jag tror att jag måste bjuda in folk aktivt, dvs. det går inte söka efter gruppen.

    Är du sugen på att vara med i gruppen? Skulle vara trevligt.
    Adda mig på Facebook så lägger jag till dig.

    mvh Oskar Holtz - Gainomax sports team VR2012.

    SvaraRadera