söndag 16 mars 2014

v11

Har haft en bra vecka med lite mer löpning än vanligt. Dels två transportjoggar men också ett långpass vilket var ett tag sedan samt lite kvalitet på det.

Måndag
1,8mil transportjogg ToR med 4x1km tröskel på vägen hem.

Tisdag
40min cykel på lunchen. 4x3min vo2max på 390watt.
Simning 1h på kvällen. Kul pass med många 100längder i olika tempon.

Onsdag
Morgoncykling till Huddinge med Susi. Lungt tempo dit och lite hårdare tillbaka. 2h
Löpning bana på kvällen. 5x800 i tempo 3.10-3.15. Totalt 1mil och 47min

Torsdag
Transportjogg ToR. Totalt 1,5h och 1,9 mil i lungt tempo. Lite trötta ben.

Fredag
Trösklar på morgonen. 5x8min@300 watt. Kändes bra. Totalt 75min

Lördag
LSD själv på crossen. 3h20min i stormen. Snitt 25,3. Började dock känna av knät på slutet. Tror det är sämre med crossen är tempon och racern så nu vill jag ut med cervelo(rna).

Söndag
LSD löpning. 2h i 5-tempo. Bra känsla. Var lite orolig för knät från cyklingen men det är nått just med cykeln. Kände knappt av det.
Simning 90min med SPIF i Eriksdalsbadet. Ganska mycket volym, totalt 3,2km.

Löpningen stannade på 71km, cykling 132km + 1h55min trainer och simning ca 5,3km.








- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar