måndag 4 juni 2012

Återhämtning med Gainomax

Brukar alltid ha med mig en Gainomax recovery när jag gymmar på lunchen, brukar bli 2-3 gånger i veckan. Lätt att ta med och den ger ett snabbt tillskott innan man hunnit handla eller värma riktig mat. Efter längre löppass och cykling blir det en Long distance recovery. Under cykling brukar jag ha med mig en energybar, på siljan runt blev det tre. Och proteinbaren, ja den tar jag lite då och då efter träning när jag känner att det vore bra med lite extra. Jag har vant mig vid dessa produkter och tycker de funkar bra, är goda och lätta att använda.

Därför var det härligt med ett mail idag som sa att jag skulle få Gainomax även under Vansbrouppladdningen! Detta är en vana jag inte gärna bryter. Om jag inte slår förra årets klassikertid kan jag i varje fall inte skylla på dåliga återhämtnings/energiprodukter. Och inte utrustning heller. Ja, jag kan nog inte skylla på något alls. Tur att jag ligger bra till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar