fredag 31 augusti 2012

Packlistan avcheckad. Nu mot Tjörn!

Om jag inte minns fel signade jag upp mig till Tjörn triathlon förra året. Nu har dagen äntligen kommit och är väl lite nervös, dubblar nästan upp längden på det jag kört tidigare. Vasalopp och vättern tar lite tid men jag tror detta kommer bli tyngre. Roligare? Vet inte men hoppas det. Vädret tror jag ska bli bra iaf.

Sista kaffen nu och sedan in i bilen. Ska för övrigt via ica dalagatan och hämta upp min nya låda gainomax som jag fått som en del av satsningen inför lidingöloppet. Efter helgen kommer fokus ligga på detta lopp som blir den sista delen i klassikern och siktet på sub18 bör inte bli några problem om inget oväntat händer under loppet. Förra årets LL bör dessutom seeda in mig i helt okej startgrupp så jag inte behöver lägga massa energi på att springa runt folk i år!




Tror (och hoppas) att jag kommit ihåg alla saker...

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar