tisdag 24 september 2013

4 dagar kvar

Blev ganska mycket löpning förra veckan för att vara mig, drygt 6,5 mil. Känns bra och börjar bli laddad. Denna vecka blir det några kortare pass med intervaller och fartökningar utöver cykling ToR jobbet. I helgen sprang jag runt brunnsviken i 4.40-tempo. Kände av lite i vaderna vilket jag nu tror beror på mina Kinavara, de tar mycket med vad. Har inte bestämt vad jag ska köra på LL men lutar lite åt flyknite. Brukar tycka de är lite varma men det ser ju inte ut att bli någon rekordvärme i helgen direkt. 4 grader var det någon som sa.

Denna helg var vi på ekerö större delen. Åkte ut redan fredag kväll och hem söndag. Blev mycket softande men hann med några bestyr. Bla var vi förbi dinvelo.se som öppnade på ekerö i helgen. Det är Andre från bikes4yourpassion och en annan som valt att slå upp fysisk affär där. Även om det inte fanns så mycket för oss just nu kan det nog bli bra.


Morgon på landet. Tyst, lungt och skönt. Saknar detta ibland när man vaknar i sumpan till bilar och lyftkranar.




En favorit, laxburgare ala LCHF. Men då vi inte tror på LCHF la vi till lite vitt bröd.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar