onsdag 27 februari 2013

Snart är det dags för vasan!

Nu är det inte långt kvar, och Jag är jäkligt taggad för vasan nu. Samtidigt ska det bli lite skönt att kunna fokusera på cykel, löpning och lite simning när det är över.

Som vanligt bommar jag vissa saker och tiden från grottan som skulle ge startled 3 är inte automatiskt överfört till vasaloppet. Det ska dock gå att lösa på lördag i sälen. Annars får jag starta med Mathias i femman.

Har analyserat mina förea lopp lite också samt jämfört med andra jag känner. En kollega som är snabb åkte på 4.57 förra året och 4.54 året innan samt står i led 2. Inser att under 5h kanske är väl ambitiöst. Snittet skulle behöva ligga runt 3.17/km för att ha lite marginal.

150% medaljen ska jag dock knipa hoppas jag. Återstår lungn löpning idag och kort skidpass imorgon.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du är alltid välkommen att starta i tian med mig!

    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Då blir Ösen så ledsen. Han vill ha sällis i femman

    SvaraRadera