lördag 10 november 2012

Länge leve cykling

Var ett bra tag sedan jag var ute på vägarna på ekerö. Dels har det varit annat och sedan har det tagit emot lite med regn och rusk. Men nu har jag kittat lite och det blev premiär för Ridleyn





Det gick trögt. Antar hjulen snurrar på lite sämre men kan jag ha tappat så mycket "cykelmuskler"? Eller så hade jag en lite sämre dag. 7.8 mil blev det och i starten såg det ut såhär:




Men skymning kommer snabbt, vilket har sin charm, och snart var det dags att slå på magicshinen. Bilden gör den inte riktigt rätta för jag tycker den var helt ok!





Nu ska jag försöka komma igång med träningarna med sub7+. Finns inget att skylla på, förutom denna tisdag då ja ska ta första delen för grönt kort i klättring :) Men det var iaf riktigt roligt att sitta på sadeln igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar