onsdag 2 september 2015

Köpa startplats till NYC?

Du får dock springa i mitt namn. Men betydligt billigare än springtime. Cuting costs… 

Börjar på riktigt bli lite orolig för NYC Marathon. ”Roade” mig idag med att kolla hur länge jag var borta från träningen i höstas och det var ungefär så länge som jag haft ont nu, 8 veckor. Sen kunde jag enligt funbeat börja köra ganska många pass per vecka, även löpning. Nu finns det inte på kartan att jag skulle ge mig ut och springa men det kanske är för att jag blivit så gammal och förståndig och att jag då sprang lite ändå.


Men om man istället ska försöka hitta något roligt så är det att SS04 har börjar med simträning för personer som ej är gamla tävlingssimmare. Försökte sneaka in i deras masterssimningsgrupp tidigare men det blev nobben så detta känns kul. Första passet är idag och jag hoppas verkligen att ryggen inte ska ge vika för detta. Har ju länge tänkt att jag ska öva upp min simning så det är väl det jag får ägna hösten och vintern åt samt det rehabprogram för ryggen som jag håller på med hos Brommaplans fysioterapi. Vansbro HIM sub30 2016, en sänkning på 12 %. Hur svårt kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar